بازدید 2607
۳

دستور تخلیه کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلااستفاده

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تخلیه مدارس بلا استفاده که در اختیار کمپ‌های ترک اعتیاد قرار دارند، گفت: آموزش و پرورش مطالبه‌گری لازم را داشته باشد و قراردادهای این کمپ‌ها زودتر به اتمام برسد.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 06 November 2023

به گزارش «تابناک»، اسدالله عباسی دیروز در حاشیه نشست ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، اظهار کرد: کمپ‌های ترک اعتیاد که مدارس بلا استفاده آموزش و پرورش را در اختیار دارند، باید این محل‌ها را تخلیه کنند.

وی از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست با هماهنگی دستگاه قضا و متولیان امر مطالبه‌گری لازم را داشته باشد و افزود: شهرداری‌ها مکلف به ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز ویژه هستند و معتادان خود معرف نیاز به بستری در کمپ ندارند.

استاندار گیلان از دانشگاه علوم پزشکی خواست فرایند تشخیص معتادان را بررسی کند و گفت: معتادان خود معرف باید سرپایی خدمت بگیرند و نیاز به بستری ندارند.

عباسی با بیان اینکه حادثه "گام اول رهایی" استان ما را اندوهگین کرد، یادآور شد: فرمانداران طی جلسه‌ای، وضعیت فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد و رعایت استانداردهای لازم در آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

وی از پیگیری قوه قضاییه و دادگستری و دادستانی در حادثه لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: شناسایی افراد فوت شده در حال انجام است.

استاندار گیلان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های متوفیان و مصدومان حادثه دلخراش لنگرود برای جان باختگان طلب عفو و رحمت کرد و یادآور شد: مدارس بلا استفاده نباید محلی برای فعالیت کمپ‌ها باشد که در این راستا مصوبه سه شورای تامین، آموزش و پروش و هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
فرق ما با بعضی از کشورها اینه که تا زمانی که اتفاقی نیافتاده ، فکری نمی کنیم و تصمیمی نمی گیریم ، بعد از اتفاق هم بدون فکر یا با شتاب کار انجام میدیم .
نوشدارویی و بعد از مرگ معتاد آمدی!
حتما باید این همه آدم جزقاله شوند تا تکانی به خودشان بدهند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست